Dagen

Red idag innan jag åkte med Irma & Jason...
Traven kändes bra, skritten med men galoppen, jag vet inte vad som hände, var som om allt vi lärt oss bara försvann?!
& jag är inte bra på att hantera motgångar, usch på mig, när jag möter motgångar får jag verkligen panikryck & blir arg, haha, dumma mig!
Men annars blev väl passet någorlunda väl genomfört även om min prestation inte var en höjdare.
Nu i veckorna är det ju jättemycket bra tv-program, & jag älskar att kolla på Idol till Robinson, & det ska jag dra nytta av! Har bestämt mig att när jag ändå glor på tv så kan jag lika väl stå med ett par hantlar eller hopprep! Varför inte? Ska bli en bättre ryttare, starkare, smartare & smidigare! XD
Dagens ridpass álá Rasmus & Amanda :)
Ska sen ladda upp bilderna från idag som jag & Irma tog! & Ska testa att ladda upp film!
Chaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0