Hoppnig elr inte, det är frågan...

Dålig uppdatering igår, sry! Var på Kärrabadet & kom hem sent...

Red aldrig Rasmus igår, för vi longerade han lite & släppte han lite i paddocken... Det tyckte busen var roligt! :D
Ska försöka ladda upp några sköna mobilfilmer på Youtube & sen på bloggen idag. Önska mig lycka till, för DET kan behövas kan jag lova men det ska nog gå. ;) Jag & Irma hade lite roligt med Rasmus igår så de filmerna måste ni se!!

Måste bara ge en liten titt på min dåliga humor, haha, lånebilen vi hade hade en radio som hette Pioneer (Pioneer är också ett par ridstövlar, på denna outfiten är de också) så det roade jag mig på bilfärderna.



En svart outfit som jag gärna skulle vilja ha! ;)

Tror att jag antigen hoppar eller rider markarbete idag, eller så hoppar jag imorgon menmen, något blir det ju iallafall...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0