Inga bilder :(

Hejsan allihoppa, det blev tyvär inga bilder för kameran som vi skulle använda låg i bilen och bilen stod ute vid våran båt så det blev inget med det. Vi cyklade bara upp till stallet och mockede och jag borstade lite på Duva och sen cyklade jag hem igen men förhoppningsvis så blir det lite bilder imorgon på när vi rider.
Imorgon när jag rider så tror att jag ska träna lite på att driva han fram till bettet så att han trampar under sig ordenkligt för jag är väldigt bra på att driva på men sen så fångar jag inte upp han och då trampar han ju inte under sig. sen ska jag nog kanske träna på att byta galopp när jag byter varv och att fatta galopp från skritt för det är ju bra lydnads övning a men bilder ska det iallafall bli.





Jason :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0