Ny blogg

Hej!
Nu har vi en blogg, igen, äntligen!
Vi är två tjejer som har ponnys som nu driver denna blogg och vill utvecklas med den och er!

Jag hade tänkt att berätta lite om mig själv också får Irma berätta om henne i ett annat inlägg.
Jag heter Amanda Johannesson och är 13 år. Jag har ridit på ridskola men inte längre nu när jag har min egen ponny, Rasmus på Luffen. Rasmus som jag till vardags kallar honom är född 2001 och är i år tio såklart och är en D-ponny. Rasmus ÄLSKAR att hoppa, vi har bara tävlat två gånger eftersom jag har haft honom i tre månader.

Vi har hoppat en CR på 80 som gick bra. Idag hoppade vi en "riktig" tävling på Troya, som gick jättebra! Första klassen på 80 gick bra i både grund och omhoppning och vi blev felfria. Andra klassen var mer en riktig tävling med plasering, där kom vi 5:a och blev därmed placerade av ca 24 ekipage tror jag.
(Vi tävlar och satsar på hoppning)

Men det får jag berätta om snart i ett eget inlägg! :D


Detta var i somras när jag bara haft Rasmus i någon vecka! :)

Själv är jag nog en ganska glad tjej som är med hästar o kompisar heeela tiden, men asså nu har vi ju typ inga läsare men det ska det bli ändring på, eller hur?
Hoppas att detta blir en hästblogg som är värd att läsas?! Ni får fråga och kommentera det ni vill, bara man i efterhand kan stå för det.



Från en CR i somras :)
Just nu är bloggen väldigt lame o ingen header (om inte Irma hinner lägga upp sen!) och inga kategorier, men det jobbar vi på!
Tjooooooooo!
//Amanda o Rasmus

Kommentarer
Postat av: Lisa

Kul att ni har skaffat blogg! :D

2011-09-17 @ 18:07:41
URL: http://islandsryttaree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0