Outfit, hmmm?

Rosa outfit, jättefin, eller hur? ;)
Nej, men jag tänkte bara säga att många tror att "nu ska jag matcha, alla färger ska vara likadana"! Jag tycker det är snyggt om man kanske har röd/blå tex, röda ridbyxor & blått schabrak, det behöver inte vara röda ridbyxor, rött schabrak, röd tröja & röda benskydd...
Oftast blir det snyggare om du vågar blanda två färger & hitta nya coola matchningar!
Jag själv är nog lite lame i mina outfits, vill sticka ut lite mer, kanske ett per röda ridbyxor eller något annat snyggt ska inhandlas?
Nu väntar jag på mina svarta benskydd som nog ska komma denna vecka, vill inskaffa en svart outfit, skit snyggt! Iochförsig blir det ju också en "klassisk" outfit men det är ju så snyggt! ;)
Pro benskydd
Jacon schabrak
Jacon träns + tyglar
CRW ridbyxor
KL tröjor
Eurolite hjälm
CRW ridskor + schaps

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0