Prasentation

Hej!, Det här är ju mitt första inlägg på bloggen ,lässen att det blev lite sent men jag har inte hunnit för vi flyttade igår.
Jag heter Irma Lindberg och är tretton år jag har ridit på ridskola tillsammans med Amanda i gannska många år men jag har slutat där nu.
Min häst heter Eriksbyns Duva och är 15 år det är inte jag som är ägare till Duva men jag hyr henne. Duva älskar att hoppa och har tävlat upp till L:B hon är en glad och pigg ponnny med mycket personlighet.
Hon är en Conemara C-ponny.
Jag började rida Duva i oktober förra året vi har hunnit med att tävla lite clear rounder och några "riktiga" tävlingar i hoppning för det är det vi satsar på men nu när vi precis skulle ut och börja tävla L:B så har Duva fått en inflamation i knät och jag kan bara skritta på henne så därför rider jag en annan ponny som heter Hembys Jason så länge och vi gjorde vår första tävling i går och jag har ridit han i drygt två veckor, så det var lite kort om mig och har ni freågor eller något så är det bara att skriva det.
Duva och jag på Tjörns ridklubb.
Jason:
ps. gjorde nya namn skyltar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0