Presentation om mig + tre beskrivande ord

Jag heter Amanda & är 13 år. Det säger väl mycket?
Jag är oftast glad, haha, på fritiden är jag med ponnyn, lilla söta Rasmus pållen... & med kompisar såklart, utan er underbara kompisar skulle jag inte kunnat överleva! ;)<3
Jag har också en katt, Ella som vi har haft i 1,5 år. I min familj är vi 5 personer, Jag, lillasyster, lillebror, mamma & pappa.

Jag går på skolan Thorild, i klass 7C, har precis börjat faktiskt, eller vi har gått i samma klass i en månad. Jag gillar verkligen min klass, haha, den är såå go!

Tre beskrivande ord:

Målmedveten, snäll (?) & hästälskare!

Lyckligaste dagen, Rasmus blir hämtad, med mig, Irma & Johanna! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0