Sjuk

hej, hej ! igår så blev det ju bara en liten sväng ut i skogen med Jason för att jag skulle åka och kolla på en tränare som heter Clas, det låter kanske lite konstigt men vi skulle iaf dit  och kolla för att se om jag tyckte det var en bra tränare och det kan jag ju säga att jag tyckte för jag gillar tuffa tränare och det var precis vad han.
Och smidig som men är så glömde jag min jacka i stallet så när vi stod där på läcktaren så frös jag ju halft ihjäl mig och det kan nog vara en av anledningarna till att jag inte är i skolqn nu och istället ligger hemma och är sjuk.
Men iallafall så hoppas jag att jag och Jason ska hoppträna för han nästa gång det blir dags för det. // Irma

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan

söt. din häst?

2011-09-29 @ 12:12:28
URL: http://stockholmsjenna.se
Postat av: julia

clas som e tränare/ridlärare på Jennylund?

2012-02-14 @ 21:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0