Tjoo!

Hejhej!
Sitter & pluggar franska, SO & massa tröök....!!! Usch, varför? Har SO prov på fredag, hemkunskap till imorgon då jag nog också ska göra ett prov, franska till imorgon & ALLT, jag vill inte, finns massa andra bra saker att slösa bort sitt liv på... Jag vet massor!

Efter mitt pluggande ska jag upp till stallet med Johanna, Irma är ju sjuk så vi får klara oss utan henne. Får se lite vad jag rider men dressyr/utepass står nog på listan tror jag.
Imorgon känner jag bara för att skita i allt, bara upp till stallet då, bara göra ingenting, snälla, kan man få det? Haha, nej, får härda ut några dagar till...





A, får fortsätta plugga nu, puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0