Stalloverall

Hejsan svejsan! :)
Hoppat idag, eller nu så mycket som det gick dvs... Var ute alldeles försent, så pappa försökte få lite bilder men det var kört... :( Förutom att jag inte såg någonting gick det bra, haha.
Han var lite för på g & kändes lite "hängande" på bettet faktiskt. Lite för taggad precis innan hinderna, kanske två-tre galoppsprång innan så det måste jag verkligen jobba på!
Fick en liten smärre chock när jag märkte hur snabbt det blir mörkt, tyckte ju att det var mörkt vid halv 8, så mörkt kommer det ju vara vid 4 ! Ahh JAG DÖÖR!! Vill inte ha vinter & mörker...
Får väl rida med pannlampa i förtsättningen, tror Hööks har några bra, det går ju bra att rida med pannlampa när man rider dressyr men det funkar kanske inte så bra med hoppning direkt?!
Får ju sådana här... nyhetsbrev (!) via mejlen från Hööks, de hade någon ny produkt, Hiss eller Diss?
Inte världens snyggaste men den verkar ju iochförsig bra! Vad tycker ni? Snälla svara på frågan jag ställde i förra inlägget, vad gör en blogg bra & hur kan vi göra denna bättre?`

Kommentarer
Postat av: Lisa

usch va ful.

2011-09-24 @ 22:20:28
URL: http://islandsryttaree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0