Go Amanda

Hejhej alla söta!
Idag har det varit besöksrekord för tillfället, 22 ;) Haha, hoppas ni stannar kan jag ju bara ta & säga! :D
Känner att mitt liv är mess nu, skola, läxor, hästar & kompisar. Allt på en gång liksom men det är nice, jag gillar att ha mycket att göra även om det ibland blir lite mycket.
Kanske överlever imorgon & på fredag också, isåfall får ni en videoblogg jag gjorde idag, har verkligen snöat in på videobloggar, men som kommer ut imorgon för nu är jag på pluggstigen igen, go Amanda!
Videobloggen kommer jag också nämna dagens ridpass så ni får vänta lite på det!
Nu kommer mina Eskadronbenskydd snart, de har varit försenade så nu hoppas jag att de kommer till helgen i allafall...
Har nu snöat in på denna låten istället! Varför kan jag inte bara bestämma mig för en låt?



Pluggar vidare nu, ses!


Kommentarer
Postat av: Noomie

Vilken fin blogg! Gillar inläggen(:

2011-09-29 @ 09:59:20
URL: http://lexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0