Åsikter

Alla har sina åsikter,och alla har sin rätt till sin åsikt. Inom ridsporten är det speciellt mycket åsikter om allt. Alla tycker olika,vissa accepterar andras åsikter medans vissa inte gör.
Jag är den som gillar att diskutera med folk hur dem tänker,varför tycker dem att det bettet är så bra. Varför ska man inte göra så? Ja ni förstår. Dem flesta av er känner säkert till Bilddagboken,eller dayviews som det heter nu. Där finns det grupper och jag är med i två hästgrupper där,dät diskuteras det mycket och folk tycker till. Vissa mer än andra.
Jag säger rakt på sak vad jag tycker om någonting,och jag står för att jag tycker som jag gör. Ett ex är att jag tycker det är fel med hjälptyglar,jag tycker man ska lära sig rida hästen på rätt sätt istället för att slänga på massa tyglar. Hjälptyglar gör än till en dålig ryttare enligt mig.
Andra tycker inte alls detsamma,medans vissa gör. Men jag har märkt att vissa är rädda för att säga sin åsikter,vågar inte riktigt tycka till. Jag tycker att alla har sin rätt till att säga vad man tycker,till en viss grad.
/Lisa

Kommentarer
Postat av: Successen :)

Själv tycker jag att det är okej att rida med olika hjälptyglar men bara om dom används på RÄTT SÄTT! :)

2012-02-21 @ 19:45:11
URL: http://successen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0