Att vara nöjd

Hej, igen.
Rasmus red jag ut med, riktig härlig uteritt faktiskt! Kändes sådär bra, fint väder, bästa hästen, samma stall som bästis, tänkte att jag ska vara glad för det jag har, för när jag tänkte efter var det inte så lite som jag ska vara glad att jag har. Människor är ganska dåliga på att se "den ljusa sidan", på att se allt vi har, inte allt vi inte har. Alla klagar på olika saker, de har för få TV-kanaler, jobbiga föräldrar, långt till bussen, slutar sent etc. Vissa har inte en TV, vissa skulle vara jätteglada om de hade föräldrar överhuvudtaget, jobbiga eller inte, vissa har väl aldrig ens fått åka en buss och mångas högsta önskan är att få gå i skolan... Life is uppsidedown?
Bjuder på ett småseriöst inlägg nu innan jag ska sova. Ingen film som ni ser, för jag vill verkligen få filmen lite klippt innan jag lägger ut den, så ni får vänta lite till, as soon as possible! :D
//Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0