Bild sortering och allt det där

Hejsan,jätte usel bloggning men när jag kom hem till Pappa som kom sanna en stund efter,vi hade skit kul. Jätte länge sedan vi ar med varandra. Vi var allmänt cp och skrattade massor,sen så följde jag henne en bit. Och det är is halt ute så vi låg i backen och gled runt och skrek i mörkret,hehe. Sen när jag kom hem så satt jag och kollade på the voice swe. Nu har jag sorterat bilder på datorn och dem lite mer "spec" bilderna har jag lagt i sina egna mappar,namn gjort och skrivit datum på.
Pratar med Anna på facebook och hon har kvar bilder från i sommras,när hon ofta fotade mig och jag henne. Saknar den tiden seriöst,trots att jag och anna blev trötta på varandra ibland (som alla blir) så hade vi så sjukt kul,vi fotade fina bilder med hästarna och det var super mysigt.  Hon kan säkert ladda upp några någon gång som ni kan få se :)
Haha,en jätte gammal bild på med och solfari som Anna har fotat!
/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0