Bloggen rullar på som den ska

Kommentarer ruller på bra och statestiken är gämn och vi håller våra besökare. Jag börjar bli frisk,kan inte ätä än men dricka kan jag göra,är nog snart tillbaka i stallet. Saknar mina korvar,vad gör folk hemma hela dagarna igentligen?
Ska snart ta en dusch,sen så ska jag städa rummet så jag inte behöver göra det när jag kan vara i stallet. För idag är jag mycket piggare så jag orkar gå på toa utan att vara helt slut när jag lägger mig i sängen igen,haha hur har jag överlevt igentligen? Hela dagarna har jag bara legat och sett på Vampire diaries.
Ska försöka hitta ett film redigeringsprogram också,för mitt windows live moviemaker fungerar fortfarande inte och windows moviemaker 2.6 tar inte HD filmer,och min kamera har ju HD. Sony Vegas har jag redan provat och jag fattade inte,vet ni något får ni mer än gärna säga till.
/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0