Dagens stora hiss

Dagens hiss går till Animo-kavajerna. Jag har (tyvärr) ingen men den står verkligen högst på vill ha listan. Testade en på mässan, det var verkligen en hallelujia-känsla. De sitter som de är sydda direkt på. Vet inte om det var just denna modellen, men antar att de flesta av Animo-märket sitter som de ska om man säger så! ;) Om jag ska ha en någon gång i mitt liv, vill jag helst ha en mörkblå med sånnadär vita kanter, tyvärr hittade jag ingen bild på en sådan.
Ca 3000:- till 5000:- som de kostar är dock lite väl saftigt, och den jag vill ha ligger nog på den högre prisklassen av dessa priser... Jaja, bara att börja spara! ;)
//Amanda

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

sv: tack :) Så tänker jag lite också!

2012-02-29 @ 12:03:01
URL: http://carlssonpataket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0