Fick några till frågor

Det var en tjej som kommenterade och skrev att hon glömde fråga,så jag sa att hon fick fråga nu om hon ville så han skrev några frågor :) 

har du planer på att köpa egen ponny? har för mig att du skrev det för ett tag sen :)
Jupp,planer och tankar finns. Kommer självklart att rida solfari tills jag blir för stor för honom,sen ska jag rida spaenir snart. Så får vi se hur det går. Sen när jag liksom är done där borta så blir det en D pinny för mig del :) (fast jag känner mig stor på solfari redan nu...)
vill du tävla i hoppning?
Nej,endast hoppa några små clear rounder.
linnolsson.se/gennes.se?
Läser inte sofias,bara linns så måste ju säga linn då :)
vad tycker du om skvallerbloggar?
Älskar dem,har själv drift en. Dock var jag anonym. :)
Tycker du märkesutrustning är viktigt att ha?
Nej,jag har inte märkesutrustning,så länge jag tycker det är snyggt och bra kvalite så bryr jag mig inte.
vad är solens bästa/resp. sämsta sidor?
Bästa är att han han en sån humor,jag kan ha kul med honom. Och om jag ramlar av honom så stannar han,så om jag tex galloperar och under farten lägger över ett ben över hans hals eller kommer i obalans så stannar han. Sämsta är att han är rädd för kameror,vilket är ett hinder för mig,sen att han har väldigt svårt att gilla personer,han accepterar alla men har svårt att gilla dem,även sp är sån. Men sofia har sagt att både han och spaenir gillar mig väldigt mycket så det känns bra!
är christian bengtsson bra att träna för?
ja :)
vilken klubb "tillhör" du?
Ingen.
Vart vill du komma i ridningen?
i just ridningen så vill jag satsa på hoppningen,men annars är det ju frihetsdressyr!

/Lisa

Kommentarer
Postat av: linnea antonsson

HAHA jag vet ska ändra på det xD

2012-02-11 @ 23:09:41
URL: http://anotherteenagegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0