Förbättras

Det finns ju alltid bra och mindre bra saker med alla bloggar. Jag tänker nu skriva vad jag tycker är bra/vad vi kan förbättra med våran blogg.

Bra:
Jag tycker oftast att vi har fina bilder. Mycket bilder som gör att man vill stanna och läsa mer, se mer. Bra inlägg, innehållande allt från tips till utvärderingar. Samt att vi inte är elaka eller hänger ut andra bloggare eller personer i det stora hela. Snygg design + header också, tack vare Lisa! :)



Förbättras:
Att kanske vara ännu noggrannare med bilder. Bilder tycker jag utgör en stor del, fina bilder = bättre helhetsintryck. Kanske att jag iallafall har en röd tråd genom mina inlägg, inte bara massa randoms inlägg som ingen egentligen bryr sig om. Att jag ska våga skriva lite mer om vanliga livet och kanske lite mer känslo relaterade inlägg.

Vad tycker du att vi ska förbättra? Och vad är vi bra på?

//Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0