Förkyld

Är hemma idag, jag har åkt på värsta försylningen så jag stannade hemma för att vila upp mig,vill ju inte vara sjuk på lovet.
Förövrigt så har vi sjukt mycket grejer i skolan nu så jag kommer inte hinna blogga så mycket resten av veckan ska kanske göra lite tids inställda som kommer upp under veckan. :)
Ioch med att jag var bortta i helgen så har Duva inte rört på sig någonting så hon är rejält pigg nu, jag var ute och gick en lite längre promenad med henne igår och hon var redigt pigg !
Jag vill inte sitta upp på henne när hon är som en tickande bomb så jag får gå vid sidan sålänge tills hon lungnar ned sig.
Diva...? Hahahaha  // Irma

Kommentarer
Postat av: nora lindblad

Nawi, ni är så söta tsm! :D

2012-02-07 @ 17:42:30
URL: http://equosteam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0