Fortfarande sjuk

Godmorgon, eller nej, inte godmorgon utan ogodmorgon. Jag är fortfarande sjuk, jag är bättre men inte helt bra. Hostar och lite så. Men det är nog så bra ikväll att jag går till skolan imorgon och rider nog Rasmus ikväll. Var bara uppe där igårkväll och fixade allt.
Idag kommer jag ha jättetråkigt, kommer kanske putsa tränsen och titta på TV, datorn. Nej, min dag blir inte mer intressant än så, hoppas ni får en roligare dag än jag! ;)
Dock så kommer uppdateringen vara ganska bra från min sida (igår var den ju också ganska bra! :) ).
Har fått frågor vilket Scapa jag köpte, och det är det ovan. :D
//Amanda

Kommentarer
Postat av: Tess Candemyr

Superfint verkligen :D

2012-02-28 @ 15:59:24
URL: http://tesscandemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0