fota i hagen och stallsysslor

Hejsan,nu sitter vi och väntar på att sista lektionen ska börja. Efter det så åker jag till stallet och fotar hästarna i hagen och gör stallet,sedan tar jag fem bussen hema igen tror jag. Hinner nog träna en stund med spaenir också. Solfari vilar eftersom han skulle vilet igår men det blir inte så.
Så han vilar idag istället. Vet inte om jag kanske fotar Garri lite granna också och byter för han och ludde får inte gå i samma hage.
Men när jag kommer hem ska jag göra en matte stencil och engelska läxan,men den går snabbt. Mamma ska ringa till Kristin som äger stallet där Irma,Amanda och Johanna står. Och höra om det finns plats till sommaren. Vet inte än om spaenir ska flytta,annars kanske jag är på två olika stall,jag får se hur jag gör.
/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0