Ghs

Göteborgs hs börjar ju närma sig nu och jag längtar verkligen ihjäl mig, jag och Amanda ska dit på söndagen för att kolla på själva showen men vi ska nog dit på torsdag också för att kolla på mässan, det är ju också den helgen som Linns event är så det kommer bli riktigt kul ! :)
.
Saker som jag ska kolla på.


Ett hv polo shabrak helst brunt men jag såg även att dom hade produserat en ny modell som också var riktigt snyggt!

eller detta då som sagt.
Ja det var nog allt ett schabrak helt enkelt eller jag kommer nog också försöka hitta ett par chaps om dom inte har fått in dom som jag ska ha till sadelkammaren då.
Sen kommer det nog bli en heldel spontan köp, jag brukar annars inte hitta så mycket saker där jag vet inte varför men jag hittar bara inte det jag söker efter. ;)
//Irma

Kommentarer
Postat av: Sandra - Hon med isabellen!

Sv: Hihi vad snäll du är! Ja, han är verkligen speciell min kille <3

2012-02-19 @ 15:47:54
URL: http://ponnybruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0