HAHA

HEJ!
Hittade inte datorn så jag kunde inte blogga förrän nu, då jag hittade den! Haha, grym jag är?
Idag red jag ut Rasmus, ni undrar kanske varför jag inte var på hoppträning? Iallafall, så smart som jag är smsar jag vår hopptränare typ 20 minuter innan i ska lasta och skriver "det var hoppträning idag va? :) ", som tur var fick jag ett snabbt svar, "Nej, det är flyttat till nästa vecka ;)" HAHA! Ful jag är! Jaja, nu är jag dubbeltaggad till nästa vecka!
Rasmus tyckte att det var jätteroligt idag, gaah! Red barbacka med Johanna (som red på Estrid), och skulle bara ta ett litet utehinder på kanske 40 cm. Efter hindret blev det helt plötsligt jättekul och han ger av en bockserie. Jag känner mig först hur skillad som helst och sitter helt still men sedan...
Jag kommer lite för mycket fram på halsen och åker ner på sidan. Sedan typ under halsen. Men då stannar Rasmus och står helt stilla. Jag hänger fortfarande lite ovanför marken (då jag inte ännu släppt tyglarna) sedan häver jag mig ner och asgarvar då jag börjar tänka på lyftkran!? Sen gick det bra ochså. Men jag trodde verkligen att jag skulle då av skratt, skulle jag haft det på video så, ja, då hade jag kunnat bjuda på ett gott skatt! Haha, nu ska jag lägga mig med mina tankar på "fulaste avramlingen någonsin som gjorts av Amanda Johannesson..."
Jag orkar inte, jag skrattar åt mig själv... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0