Härlig dag

Idag var det en riktigt härlig dag medbästa vännen. Länge sedan vi verkligen var med varandra,förutom i skolan. Vi hade lika roligt som vanligt,började hela dagen med skola,sedan tog vi en fika på Nyfiken,jag shoppade lite,hem till henne där hon städa sin hamsters bur. Medans jag satt vid datorn och kollade på ;) Sedan så hem till mig där jag städade Tildas bus,medans hon kollade på. Sedan fixade vi en foto blogg tillsammans.

Där har jag inte laddat upp några bra bilder,utan bara några bilder på hästarna för att folk ska se hur dem såg ut. Har ju inga bra bilder för jag fotar inget mer än hästar... men här är den http://lsimagenes.blogg.se/
Sedan fotade jag Sanna lite,så ville hon fota mig. Jag blev ju lika misslyckad som vanligt. Helt äcklig och ful,sen var vi ju tvingna att fota med blixt för det var så mörkt. Men jag bjuder på en bild.

Denna var det inte mening att den skulle vara seriös,min hund var med först. Men beskärde bort honom för han såg helt cp ut,haha. Usch på mig,blir deprimerad.

/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0