hejsan! :D

Hejsan!
Jag behöver nog inte säga så mycket om min bloggning under hälgen, den har varit sämst! Aja ska bättre mig.
Jag ska försöka ta bilder på det jag köpte på Nordsan, jag var även inne en snabbis på jc igår och köpte ett par as snygga jeans.
.
Red Duva en lite kortare sväg igår med det vanliga tränsbättet och det gick faktiskt rätt bra hon lyssnade fint och kunde stuntals till och med gå i form.
Det var ju så galet halt ute igår så jag var tvungen att gå inne bland granarnaså jag passade på att rida lite slalom där, hon är ju fruktansvärt pigg nu så det var nog bra för henne att få tänka till lite.
Jag får se vad jag ska göra idag jag hoppas att det inte är lika halt.
Jag ska på tävlingsmöte ikväll så ska försöka göra litetidsinställda tills dess.
.
Just de ja så att Lisa har tagit en liten blogg paus, tråkigt hoppas att hon kommer tbx snart.
.
Bild från förr förra sommaren tror jag, hade inte börjat hyra Duva då ;)

//Irma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0