Hellre en snäll och dålig ryttare än en bra och taskig

Jag viste inte riktigt hur jag skulle få rubriken att passa in men iallafall

Är det bara jag som har tänkt på att det är dem "bra" ryttarna som oftast behandlar sina hästar som skit,som maskiner? Vist då är man ingen bra ryttare men förstå mig rätt. Det är dem som behandlar sina hästar fel. Nu tänker jag inte sitta och skriva hur dem behandlar dem fel,men dem behandlar dem fel.
Medans dem som kanske inte är lika erfarna är lite snällare mot hästarna. Dem vågar inte lika mycket.
- Nu skriver jag dem till båda för att jag vill inte peka ut någon.

Är det bara jag som har lagt märke till detta? Nu säger jag inte jag att alla ryttare som har med erfarenhet behanlar sina hästar som skit,utan det är mer av dem erfarna som gör det än dem som inte är lika erfarna!

/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0