Hemsk hopplektion!

Asså fyfan va kallt det var att hoppa idag. Jag kände varken mina händer eller mina tår,trodde jag skulle dö!
Vi tränade mycket på vägar,och det gick väll bra. Men han kör rät hård så det är liksom gallop ett helt pass vilket solfari inte är van vid + att han inte är klippt,så han var som ett blördjur av svett när vi va klara.
Jag var helt off,inte alls med. Red så sjukt dåligt så det är inte sant! Solen var tillslut helt slut så det blev något slags travgallop. jobbigt!
Vi tränade på att hoppa snätt igenom. Så det var en bana på tre hinder,ett kryss och två rätuppsåtende.krysset var rätt lågt,30 cm kanske. Sen ett rätuppstående,40/50? kanske och sen det andra typ 60.
Det hände något läskigt idag när jag red,det blev helt suddigt och jag hörde ingenting,ljudet var typ som om är under vattnet.  Men det varade bara i några sekunder.
Lite bilder från idag
observera sp:s mun!
Detta var några iaf :)
/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0