Horse show hela dagen imon

Hejsan alla glada och oglada!
Imorgon på förmiddagen åker jag mamma och min ena lillebror in till mässan,det blir kanske ingen bio eftersom min lillebror måste med,det är ju inte kul för han att se på en film som han inte förstår. Men vi får se då helt enkelt. Jag ska bara duscha sedan ska jag göra några tidsinställda inför imorgon. Kolla lite på vad jag ska köpa på mässan också. Känner att jag har bloggar rätt mycket ikväll,hoppas inte att ni tröttnar på det bara!
Jag är rätt sur på mig själv för jag tog inte med mig mina idrotts kläder hem i fredags för ville inte ha med mig dem på bussen,men jag tänkte int epå att min plattång låg i påsen,så jag har ingan plattång,bara en gammal dålig som det tar 100 år att värma upp. Dem får jag klara mig på imon,sad face.
Nej nu måste jag duscha!
Kolla vilken fining som mötte mig och solfari när vi var ute och red idag!
/Lisa

Kommentarer
Postat av: Melina

sv: naw tack!

Super söt header! :D

2012-02-26 @ 00:10:36
URL: http://goldenhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0