Huuh

Hejsan alla!

Nu är jag hemma från stallet,skönt. Så mycket tycker jag om mina hästar,vill bara där ifrån.haha. Nej men det var roligt att se dem små korvarna igen. Solfari är lika rolig som vanligt. Kommer springades och ska buffa och hålla på. Spaenir tyckte maten var mer intressant,brukar vara tvärtom. Att solfari kommer sist men ja.
Jag känner mig duktig,jag timeade tiden riktigt bra idag.
Jag red solfari,hade ju tänkt att köra lite frihetsdressyr men det var en annan i ridhuset. Mer om ridpasset i ett annat inlägg som kommer snart.
Spaenir fick en välbehövlig massage,dock så sprang ju dem andra i stallet runt medd skottkärror,höpåsar grepar osv och spaenir blev självklart väldigt stressad. Men vi fick ungefär 10 minuter när det var tomt i stallet och då stod han lungt och halvsov lite.

Min skoldator är inne på lagning,det hände något konstigt med den i skolan idag. Så jag sitter på min storebrors stationera dator så kan inte föra över bilder eller något sånt :(

/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0