Idag

Gaah! Moviemaker funkar inte, jag har försökt allt men den öppnar jättemånga samtidigt och hela filmen blir svart, vad händer?
Idag har jag kollat semifinal på GP Ponnyn, massor av fina ponnys, och alla ryttare red faktiskt väldigt bra. Tycker annars att det alltid brukar finnas någon som sticker ut åt det mer negativa hållet, men alla var som sagt mycket bra. Efter jag hade kollat på den åkte vi till Ikea, blev inköp som bäddset, tavelramar och ljus. Får ta någon dag till att fixa mitt rum, vi ska också beställa foton till ramarna. Så snart pryder Rasmus min vägg! :)
Sedan var jag i stallet och efter det åkte vi till KRS på tävlingsmöte. Fick veta ännu mer om BC och andra tävlingar tex så kanske vi kommer ut på en utbildningsdressyr den 18 mars på Bulycke. Det ska bli jätteroligt, även man inte vet hur det går! ;)
Nu ska jag bli bättre på att blogga men har verkligen haft fullt upp, därav har jag inte hunnit sitta vid datorn, och blogga då.
Filmen från i lördags kommer när Moviemaker vill samarbeta. Har ett annat program med, fast på en annan dator och den är verkligen fruktansvärt seg men om det inte går på annat sätt får jag väl sätta på den...
//Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0