Irmas svar del 2

När började ni rida?
När jag var 9 år ;)
.
Jag suger på att komma på frågor och det kommer väl inte direkt några "hästfrågor" !

Hur långt vill ni komma med den här bloggen!?
Vi vill ju soklart komma till toppen och vi har haft endel kontak med horsespot så vi satsar allt på bloggen! :D

Har någon utav er tre pojkvänn?
Nix :)
.
vad är viktigt hos en kille och vad faller ni för? hur ser eran drömkille ut?
Jag tycker det är viktig hos en kille att han är omtänksam och ärlig sen finns det ju en rad olika saker som jag tycker e viktiga.
Jag har inte någon såndär diräkt "drömlock" hos en kille, hahah
.

.gillar ni någon just nu?
Nej.
.
sminkar ni er?
Jao
.
hur mycket bryr ni er om erat utseende i skolan?
Jag bryr mig ganska mycket om hur jag ser ut i skolan jag kan ju inte se ut hursomhelst liksom ;)
.
är ni lärarens favorit?
Nja, jag upplever ju inte att dom hatar mig men jag är väl inte deras lilla favorit ;)
.
om ni gillar ngn,vet den personen om det?
nej

har ni ngn kompis som har vart med er under hela eran utvecklig inom ridningen?
Ja, Amanda och Johanna.

Vad tycker ni om nellie berntsson?
Det är en cool tjej som har mycket framtidsplaner hon vet vad hon vill, ja tuff brud helt enkelt ;) haha





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0