Jätte nöjd med allt

Hejsan nu är jag hemma efter en lång dag inne på mässan,jag har fått X antal utbrott på folk som bara stått mitt i vägen,folk har gått in i mig,och jag klarat inte av sånt,det hjälper inte att jag var tvungen att gå jätte långsamt häller,jag får panik när något går långsamt,spelar ingen roll om det är tiden,en låt,att man går långsamt. Klarar inte av det (hejsan cp barn). Men sedan så var det inte lika mycket folk så det gick ju bättre. 

Först så mötte jag Amanda och Johanna,vet inte om irma va med. Såg henne inte? (haha). Såg ingen utav dem först,utan jag stod och kollade på pannband och var irriterat över att det var ngn i vägen (amanda) så började hon vinka och då såg jag att det var hon. Sedan så mötte jag anna,såg inte heller att det var hon först,eller jag fattade inte att dte var hon rättare sagt.
Har fått många bra köp idag och har kvar massa pengar och det är grymt! Hoppträning denna månaden iallafall!

Detta var det jag köpte:




Bruna benlindor till solfari

- Blev så sur,var jätte nöjd med att köpa tre för hundra,så går vi lite så ser jag ett annat ställe där dem hade 7 för hundra,inte lite damp jag fick. Hade tänkt att köpa där ifrån också men orkade inte stå och kolla storlekar.

Röd grimma till Spaenir

Hansbo schabrak till solfari,spaenir kan också använda det

Schabrak,till solfari men spaenir kan också använda det.


Denna tröjan köpte mamma åt mig för jag ville inte köpa något mer än sockar åt mig själv,eller var nära på att köpa en röd ursnygg kingsland jacka...men den var förstor :(

/Lisa

Kommentarer
Postat av: ida carlsbogård

vad det inte du som aldrig köpte märkessaker? xd

eller har jag förstått dej fel? ;)

2012-02-26 @ 20:29:30
URL: http://idacarlsboo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0