Kallt som fan.

Åå tror jag dör så kallt det är,har knapt ngn lust att vara i stallet. Tur att världens finaste hästar står där!
Först fotade jag lite i hagen,tog in ludde så han fick sin middag,packade hö. Tog in solfari och bårstade och trick tränade honom lite. Sen tog jag ut han och garri i gariis hage. Sedan mockade jag lösdriften och tog in spaenir,vi gick ner och tränade lite på longeringen då hans gångarter är rätt svåra att få till där,la också fram en bom som han hoppade världens hopp över xd
Sen så skulle jag ta bussen hem men det kom tio minuter innan så när jaf var påväg till busskuren så kom den,jag trodde det skulle komma en till så väntade en stund till. Sedan fick mamma komma för jag kände inte mina tår så jag kunde inte ens gå.
nu ska jag kolla lite bloggar sen får vi se om jag orkar ladda upp lite bilder.
/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0