Kort presentation

Jag är tretton år fyller fjorton i år jag har ridit sen jag var nio år och nu hyr jag en häst som heter Eriksbyns Duva.
hon är ett conemara sto på 15 år som älskar att hoppa. Duva är en C-ponny, hon har gått glasser upp till L:B med sin ägare.
Jag Började sätta igång Duva i oktober förr förra året, Duva hade haft fång och vilat i 9 månader. Sen dess har vi hunnit med att tävla en hel del i hoppning men endas upp till L:C nivå för i somras när jag och hon var på ridläger så blev hon halt och först nu har jag börjat sätta igång henne men ett återbesök återstår innan vi vet om hon är helt frisk.
Duva är en ponny med mycket fart och stark personlighet
.



.
Duva är färldens bästta ponny!
//Irma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0