Lite random sanningar om mig

Jag kan inte säga R eller vissla :(
Jag mår jätte dåligt om mina vänner mår dåligt,och finns alltid för dem!
Jag är väldigt långsint och har svårt att förlåta folk.
Mina hästar och mina vänner är det bästa som jag har!
Jag vill ha shower med solfari och spaenir,och visa hur jag tränar dem!
Mina bästa vänner som jag kan vara mig själv med,säga vad som helst till och litar på till 110% är Anna Wingårdh och Sanna Wiklund!
Jag älskar att höra posetiva kommentarer om spaenir och solfari!
Jag är väldigt oseriös utav mig,jag kan låta helt seriös fast jag inte ens menar allvar.Och det kan vara svårt för folk som inte känner att veta när jag mernar allvar och inte.
Jag älskar att stå mellan solfari och spaenir och bara gosa med dem!
Spaenir och solen är det bästa som någonsin har hänt mig,och jag älskar dem så sjukt mycket!♥
/Lisa

Kommentarer
Postat av: Linnea

HAHAHA LISA MINNS DU SUGRÖR? HAHAHA åh minnen! <3

2012-02-27 @ 22:36:13
URL: http://www.monicalinnea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0