Min dag har varit så händelserik idag.

... Or NOT ! Jag har inte gjort någonting idag typ bara ätit skypat ätit kollat på tv skypat, ja jag tror ni fattar som Amanda tidigare nämt idag så var jag hemma och sjuk idag med börjar bli lite less på de nu.
.
Jag var i alla fall ute och gick i går med mickro bomben pappi följde med och det gick förvånands värt bra hon var hyfsat lugn och hon blev tilloch med lite trött i slutet så det va super, idag tror jag mamsen får gå ut med henne ska bara ge strikta årder om vad som gäller med min lilla stumpi hahah, min mamma är inte inte häst van men inte heller jätte häst van (rörigt)  hon rider på ridskola så hon har lite koll iallafall ! ;)
.
Just de ja jag hoppas att ni gillade mitt lilla tidsinställda fakta inlägg om olika nosgrimmor också. :)
.
Ja, hahaha kanske världen mest intressanta inlägg men behövde bara skriva av mig.
Herre jistaness vilken gammal bild jag fick tag i typ drygt 3 årsedan eller nått ;).
//Irma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0