Mina djur

Tänkte dra en liten presentation om mina djur!
Shiba,norsskogs katt. Vi köpte henne för inte så länge sedan. Hon var inte van vid människor så hon är fortfarande inte helt tam.
Findus,bondkatt. Han hatar mig så vet inte så mycket om honom xd
Tyson,belgisk vallhund,labrador och teverens. Han har vi haft sedan han var valp,och jag har tränat upp honom själv och han är hur mysig som helst! Fast det är många som är rädda för honom :(
Tilda,mitt marsvin som jag har haft sedan hon var liten. Hon är snart 7 år. Världens mysigaste,men kan göra var som helst med henne,hon älskar tyson så tyson brukar få vakta henne ;)
Men hon gillar inte andra marsvin så vi kan inte ha två stycken,hon trivs med att vara själv.
Sen har vi en fågel,(den andra dog) sen fiskar. Men dem är inga speciella.
/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0