Irmas svar del 1

har ni tävlat i dressyr,kommer ni köra det?
Jag har aldrig tävlat en "riktig" tävling i dressyr men jag och Duva är anmälda till Bohuscuppen i dressyr.
.
Vilken outfit gillar ni bäst på era hästar? :)
En svart, rosa outfit jag kan lägga ut en bild på den.

.
Om ni skulle satsa på någon karriär inom någon gren, vilken tror ni att ni hade lyckats bäst i? :D
Det beroe ju självklart på vilken häst jag har men med Duva helt klart hoppningen ! :)
.

Hur skulle ni reagera om det kom fram läsare på tex stan eller någon annan stans,skulle nu bara kolla konsitgt på dem eller skulle ni vara trevliga och prata massor?
Jag skulle nog bli väldig förvånad men självklar hade jag inte bara dissat personen ;)
.
hur är ni som personer?
Jag är väldig envis, glad och humoristisk jag gillar att skoja med folk jag är ganska busig, jag kan i vissa fall vara lite kaksig
.
kan inte ni svara i ett videoinlgg?
Nej, tyvär denna gången fick det bli såhär men nästa gång ska det nog kunna bli de ;)
.
Har ni några sommarjobb på g till sommarn?
Nopp, inte vad jag vet just nu ialla fall kommer ju va i stallet typ hela tiden så det blir la som ett jobb ;)

.

Hur kom det sig att ni ville skaffa en blogg tillsammans?
Jag och Amanda hade bloggen tsm först sen frågade Lisa om hon fick vara med och vi sa ja :)
.
Vilka inriktningar har ni?
Hoppning främs om det går bra i dressyren på Bohuscuppen så kommer vi kanske stara några till dressyr starter.

.
Hur länge har ni ridit?
Jag började på ridskola när jag gick i tvåan men min bästis har alltid haft häst så jag har ridit mycket där också. :)
.
Bästa hästen?
Eriksbyns Duva ofc ! ;)
.
Vilken häst skulle ni dö för, för att få rida den?
Duva.
.
Om ni hade ett sto, vilken hingst skulle ni vilja avla stoet med?
Tornesh (stavning)
.
Vilken ridinstruktör har ni?
I hoppningen Angelica nilsson,  Catarina forsberg och i dressyren Sara hero. :)
.
Favorit gångarten?
Galopp.
.
ljus vs mörk häst ?
Ljus.

.
.Hur långt vill du komma med duva?
Det är klart att jag vill komma så lång som möjligt i hoppningen men det är ju inte bara jag som kan bestämma det, jag äger inte Duva och därför kan inte jag bestämma hur långt vi kommer få gå men jag är säker på att om Duva är frisk nu efter nästa återbesök då kommer vi iaf nå L:B om inget oväntat händer.

Hur länge kommer du rida c-ponny? för det va det duva va? om jag minns rätt xd
Jag kommer rida c-ponny så länge som jag rider Duva när jag har slutat rida Duva ska vi köpa en riktigt fin storhäst, enligt planerna men om jag slutar rida Duva detta året blir det nog ingen storhäst med engng iaf x)

Favorit outfiten? lägg gärna ut bild!
Bild kommer som sagt :)





Hinner inte svara på mer frågor nu så rästen kommer förhoppningsvis upp ikväll ! :D

//Irma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0