Missade bussen

Godmorgon!
Vaknade nyss,kollade ut och tyckte att det var lite för ljust,så jag fick panik och kollade klockan och den var 6 minuter över 13,och min buss gick 8 minuter över och jag hade ju ingen chans till att hinna,så jag ringde pappa och frågade om han kunde köra,så han kommer om 1 timme ungefär.
Idag hade jag tänkt att filma lite,först ska jag nog ridda lite över bommar om ingen annan är i ridhuset,annars blir det ett litet dressyr pass.
Ska även putsa,hoppas jag får in spaenir så ska jag träna honom också. Helst skulle jag velat släppa honom i ridhuset,men eftersom dte inte är alltid han blir fångad igen så kan jag ju inte dtde ifall ngn annan vill rida efrter.
/lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0