På tok för trött för att blogga...

...men gör ett försök. Hela kvällen har jag skypeat med Sanna,oliver och filip. Nu har jag sminkat av mig och plattat håret,ska lägga mig och se på ett avsnitt av PLL sen måste jag sova. Imon kommer jag inte slå på datorn fören plugget är liksom done sen ska jag städa mitt rum. Rensa lite hade jag tänkt,sen kommer bloggen. Tyvär måste jag lägga den sist just nu då skolan är viktigare,speciellt när man ligger efter (är dock lite stolt över E:et jag fick på matte provet,fast amanda fick B och irma D..matte töntar ;) ). Som sagt,för trött.
Imon ska jag och mamma prata lite mer om fodervärd också.
Nu medans mitt huvud gör ont,medans jag själv vill vara vaken,fast mina ögon är trötta måste jag gå och lägga mig.
Seriöst,väldigt onödigt och töntigt inlägg men ni får stå ut lite ;)
bildrepris,det var en som ville ha lite bildrepris då hon var ny. Kan kanske fixa lite imon kväll om jag hinner. Anna har tagit bilden.
/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0