Rörigt - tidsinställt

Just nu är det lite rörigt med medryttare/fodervärd med solfari,mamma vill inte ta honom på foder,men jag vill det. Jag vill bli medryttare på daffie och ha solfari där,men det går så himla dåligt med bussar ut,samma sak med Amanda och Irmas stall (dit är det inte så långt så dit kan ju dem köra mig ibland,annars får jag gå från diseröd)
Mamma vill sluta helt med solfari nu,det vill inte jag. Jag vill ha en sista sommar med honom innan jag måste lämna tillbaka honom. Sedan vet jag inte vad som händer,jag kanse slutar med hästar om jag inte hittar någon annan bra foderhäst.
Alltså är allt väldigt rörigt just nu men jag ska prata mer med mamma och även om inte hon vill så ska inte det behöva drabba mig  (tycker jag) och anledningen till att mamma inte vill tar jag inte upp här.
Det är så allt ligger till nu och jag försöker allt jag kan för att ta honom på foder. Vill visa mamma att det inte kommer bli så som hon tror.
/Lisa

Kommentarer
Postat av: Frida

Stå på dig så ska du se ni kommer fram till de bästa för er båda. Förstår att du vill ha sista sommar med solen. Men kan ni inte fortsätta som ni har de nu då?

2012-02-25 @ 18:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0