Så himla fint väder!

Hej!
Har iallafall gjort något vettigt idag, bakat! Kladdkaka för att vara exakt. Dock har jag inte ätit den än, så det återstår fortfarande att se hur den smakar.
Vädret idag har ju varit helt fantastiskt, var ute en sväng för att bara lufta mig lite och jag säger bara ett ord! WOW! Så himla härligt väder och vet ni vad... jag hade min underbara jeansjacka på mig ute. Så himla glad, jag ska absolut ha den på mig imorgon. Kanske jeansjackan, ett par jeans och det linnet jag hade på mig på eventet, möjligtvis den nya rosa KL tröjan, som jag hade på mig idag.
När jag letade efter gamla bilder igår, så hittade jag lite småcharmiga bilder på mig och Irma. Tror vi var 10 eller så, och sminkade till 1000 med snygga discokkläder, coolingar! ;)
//Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0