Sadelprovning

Idag testade jag ju, förutom schabraket, tre sadlar. 1 & 2 passade inte alls, de släppte väldigt mycket där bak, och gav då ett tryck på manken. Den tredje sadeln passade ganska OK i stallet, bäst av de tre. Så den valde vi att testa att rida i. Den låg mycket bättre då, och jag tyckte också att den var skön. Vi har inte riktigt bestämt om vi ska köpa den, vi är lite oroliga om den är lite "liten" för manken. Jag ska testa någon mer gång för att verkligen se så den inte trycker någonstans. Men här kommer iallafall bilder från idag. (Red utan schabrak för att se bättre hur sadeln låg)
Det var ju mycket lättare att komma åt Rasmus i en dressyrsadel, synd att vi inte köpt en tidigare! ;) Samtidigt som jag kom åt hon mer och lättare, så blev det ju svårare för Rasmus (det blev jooobbigt tyckte han), så lite arg var han allt på mig... ;)
//Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0