Samernna, here I come!

Äntligen är kvällen slut, haha. Jag har haft så himla tråkigt, då menar jag verkligen tråkigt. Dagen började bra iallafall, kladdkaka bakande och bara lite sjuk. Nu vet jag inte riktigt hur jag mår, hoppas verkligen att jag inte har feber.
Imorgon så går jag till skolan, jag ska nog klara hela dagen hoppas jag. På kvällen så ska vi redovisa ett arbete om nationella minoriteter. Jag, som då inte har varit med på något än så länge, hoppas på att få lite hjälp så jag kan komma in lite i ämnet! ;) Vi ska vara i skolan 18-20 för att redovisa detta ämnet, samerna, så jag måste skynda mig där imellan för att hinna rida.
Irma och Lisa, var har ni tagit vägen tjejor? :(
//Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0