Skoltrött - klagoinlägg.

Jag orkar verkligen inte med skolan nu...men dem sista dagarna måste jag hålla ut,men det är kallt att gå till skolan,bara tråkiga lektioner hela tiden,måste gå upp tidigt och kommer jag inte upp halv 7 måste jag stressa,vilket jag göra varje morgon...går inte upp fören vid sju. Bara massa läxor och prov hela tiden. Orkar verkligen inte.
Idag kommer jag komma sent till NO:n för jag vill inte gå själv till skolan så åker med när mamma åker till jobbet tio över 8. Fast jag börjar 8.
Ska kämpa mig ut till stallet idag också,det är så svårt att hålla motivationen uppe nu när det inte ens är kul i stallet,man bara fryser och kan inte ens röra sig i alla kläder man han på sig.
Måste ta hem alla min ridbyxor och tvätta dem. Vissa har gått sönder så dem ska lagas...längtar till horseshow när jag köper ett par nya!
/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0