Snabb presentation

Vi har fått lite nya läsare, så jag tänkte göra en snabb presentation om mig och Rasmus.
Jag heter Amanda och är 13 år, fyller 14 i april. Rasmus är en svensk ridponny som är född 2001, alltså är han 11 i år. Hans riktiga namn är Rasmus på Luffen, till vardags bara Rasmus. Rasmus har varit min sedan juni 2011, så jag har inte haft honom så länge.
Jag och Rasmus har inte hunnit komma ut på så många tävlingar, vi har hoppat några clearrounder och några L:C med placeringar. I dressyren utvecklas vi fortfarande tillsammans men ska ut på några dressyrtävlingar nu i vår, Bohuscuppen tex, som vi också ska vara med i hoppningen.
Det var en liten snabbis om oss, undar ni något är det bara att fråga!
Monster häst, haha, kolla ögonen ;)
//Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0