Snö igen...

Idag har jag inte haft en bra uppdatering alls! Har inte haft tid, eller ork. Nej, nu ska jag sluta bortförklara mig varför jag inte bloggat, för när jag sätter mig ner märker jag ju hur roligt jag tycker att det är att skriva! ;) Rasmus reds i paddocken idag, sedan en sväng ut som avrundning.
Helt otoligt hur mycket snö det har kommit, usch, jag orkar inte. Bara igår var det ju barmark, mjukt underlag och jag hörde fåglarna kvittra, hur mysigt? Och nu är det fullt med snö... Nej, motivationen blir ju inte bättre utav detta snöiga väder.
Imorgon kommer en tjej och rider Rasmus, jag ska vara med och visa henne också, ska bli härligt för Rasmus att inte alltid ha Amanda på ryggen! ;) Mina underbara kompisar ska till badpalats, så annars kommer jag nog tillbringa min dag i ensamhet... :( Jaja, jag fick iallafall vara med de på alla hjärtansdag!
Älskade plutten som fick min alla hjärtansdags puss! ♥
//Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0