Solfari idag

Hejsan,red lite dressyr. Eller något liknande...
Första va han verkligen super fin och lyssnade på ALLT. Sen efter andra galoppen vad det kaos. Han var pigg och bara taktade,i galoppen stack han,i traven vet jag inte vad. Bockade som en tok i galoppen också,sedan så sa jag till honom genom att driva på och la till spöt lite löst,då stegrade han sig och stack. Blev så sur på honom så jag hoppa av honom en stund och körde lite markarbete,det lyssnade han bra på. Sedan hoppade jag upp igen,travade lite och sedan skrittade jag av honom.
Målet var igentligen att behålla formen från skritt till trav. Det gick ju ingen visade då han var så sjukt pigg och gick med nosen upp i vädret.
/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0