Sur...

Äre bara jag som blir sjuukt irriterad när det bara finns saker i storlek full? Jag har jätte svårt för att hitta schabrak som är snygga men inte kostar en förmögenhet...så hittade jag ett
Schabrak - Allround - Allround schabrak Master pad med logga
Så finns det bara i full? Samma med ett par benskydd jag hade tänkt köpa
Finns i medium och full...hallå vi med små ponnyer då?
Schabrak - Allround - Allround schabrak Champion från Schockemöhle
Samma här,full...
Usch,nu är jag irriterad...jag har verkligen sjukt svårt att hitta schabrak och benskydd som är snygga (för ett bra pris) så finns det inte för minra ponnys,vad tänker dem med? Dem hade känat mer om dem hade alla storlekar.
/lisa

Kommentarer
Postat av: :)

http://www.hooks.se/product.aspx?productid=400225&deptid=106&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC



dessa är dösnygga!

2012-02-23 @ 21:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0