Tävlingssugen...? JA!

Börjar onsdagen med sovmorgon, helt OK faktiskt. Men hade ärligt talat viljat börjat tidigt för att få komma hem tidigare, det blir ju så mörkt annars...
Irma är sjuk idag igen, hon måste iallafall vara frisk på lovet, annars vet jag inte vad jag gör.
Gaah, blir så arg av att se bilder från "riktigta" tävlingar, jag kollapsar, jag vill! Det är ju sjukt, mega, roligt och tävlingarna börjar liksom inte förrän kanske i april och jag är typ helt galen nu för att jag inte kan tävla. Har btw börjat bli lite nervös inför Bohuscuppen dressyr, hoppningen går det liksom inte att förbereda sig för mer än vad  vi redan gör/gjort men dressyren... Vi har precis börjat hitta varandra mer nu och formen kommer lite mer för varje gång men med väldigt tydliga rörelser... Men det ska ändå bli jätteroligt och jag längtar jättemycket även om jag inte har en aning hur det ska gå...! Men han var ganska fin igår! ;)
//Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0